среда, 15 июля 2020 г.

Долой долгострой-5. Отчет 7

Добрый вечер!
С удовольствием отчитываюсь по своему долгострою "Рыжее настроение" у Ксюши в СП.
Такие замечательные рыжие цвета в этом дизайне! Получаю удовольствие. И хоть вышиваю эту работу понемногу, но не потому, что не нравится. Просто не успеваю. Этот этап у меня ещё очень плодотворно прошел
С тоской думаю, как буду вышивать почти 5000 крестиков серого фона (2-мя цветами). Еще схема слеповатая и значки похожи, сливаются немного. В общем буду себя пинать и вы мне в этом деле помогайте! Уж больно хочется к концу лета завершить, а времени мало совсем осталось.
Остальные работы в пользу этого бросить, к сожалению не могу, т.к. два СП с жесткими сроками. Сапожок тоже бросать не хочется.
В общем, нарисовался мой Рыжик!
Было

Стало
Всем спасибо!
До новых встреч!

23 комментария:

  1. Симпатяга! Котик супер-позитивный!

    ОтветитьУдалить
  2. Татьяна, я коннечно пинать не буду, но легких крестиков пожелаю :)

    ОтветитьУдалить
  3. О! Ты и фон зашивать будешь? Полукрестом? Легких крестиков! У тебя все получится!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Если бы... Там крест в одну нить. Думаю, может на полукрест заменить?

      Удалить
  4. Дизайн великолепный, удачи тебе с этим котейкой! Продвижение хорошее!

    ОтветитьУдалить
  5. Отличное продвижение, Таня! Очень симпатичный котик получается. Легких крестиков!

    ОтветитьУдалить
  6. Наверняка Котенок задумывался к Яблочному Спасу? Уж очень парнишка яблоки любит))
    Таня, ты хорошо потрудилась, остались яблочки и фон, думаю, что ты можешь успеть, фон-то зашивается участками, хотя количество крестиков не маленькое...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, Наташа! С самого первого дня, как увидела дизайн, считала, что это вишни.))) Когда взялась за вышивку, поняла, что великоват размер...

      Удалить
  7. Какой замечательный сюжет! Хотела написать, что уже и немножко осталось, а потом прочитала про 5000 крестиков:) Может, ну их?:)) И так хорошо:)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Думала на эту тему. Это желание не покидает меня. В Раздумьях до сих пор.

      Удалить
  8. Очень симпатичный котик! Легких крестиков!

    ОтветитьУдалить
  9. Хорош котик! Легких крестиков!

    ОтветитьУдалить
  10. Я ЗАРАЗ ФІНАНСАВАЛЬНА ЗАПАСТАЎЛЯЕ Крэдыт, які я атрымаў ад LFDS. Я хацеў бы паведаміць пра гэта інфармацыяй грамадскасці пра тое, як я ўвайшоў у кантакт з містэрам Бенджамінам пасля таго, як я страціў працу і атрымаў адмову ў пазыцы ў маім банку і іншых фінансавая ўстанова з-за майго крэдытнага бала. Я не магла плаціць зборы сваіх дзяцей. Я быў ззаду па рахунках, які збіраўся выкінуць з дому з-за маёй няздольнасці плаціць арэнду. Менавіта ў гэты перыяд маіх дзяцей забралі ў мяне прыёмныя сем'і. Затым я накіраваўся шукаць сродкі ў Інтэрнэце, дзе я страціў 3670 долараў, якія я пазычыў у сяброў, якіх я сарваў з двух інтэрнэт-крэдытных кампаній. Пакуль я не прачытаў пра: пазыку ў Інтэрнэце (Lfdsloans@outlook.com) дзе-небудзь у Інтэрнэце, усё яшчэ не пераканаў з-за таго, што я перажыў, пакуль мой сваяк, які з'яўляецца духавенствам, таксама не расказаў мне пра існуючую схему пазыкі ў вельмі нізкая працэнтная стаўка 1,9 %% і выдатныя ўмовы пагашэння без штрафу за дэфолт. У мяне няма іншага выбару, як звязацца з імі, што я рабіў праз тэкст + 1-989-394-3740, і містэр Бэнджамін адказаў мне назад. Гэты дзень быў самым лепшым і самым вялікім днём у маім жыцці, які ніколі нельга забыць, калі я атрымаць крэдытнае папярэджанне ў памеры 400 000,00 USD, памер я паступiў. Я эфектыўна выкарыстаў пазыку, каб пагасіць свае даўгі і адкрыць бізнес, і сёння я і мае дзеці так шчаслівыя і выкананы. Вы можаце таксама звязацца з імі па электроннай пошце: (Lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext: Даведка: + 1-989-394-3740 Чаму я гэта раблю? Я раблю гэта, каб зэканоміць столькі, хто мае патрэбу ў пазыцы, каб не стаць ахвярай аферыстаў у Інтэрнэце. Дзякуй і Бог дабраславіў вас усіх, я Аляксандр Арцём з парку Гарызонт да н.э., Украіна.

    ОтветитьУдалить